2022年6月24日 星期五

Shari Shari Kakigori House 氷屋


假日約了友人食LUNCH順便行下,天氣實在太熱,行行下想食凍野順便坐下抖下,揀左氷屋-出名的巨型日式刨冰,據聞刨冰採用純淨日本水而製成,聽落有料到,想去好耐,但幾次放工夜晚去都好多人,今次一於下午4點幾去,估應該唔會咁多人卦,呢個想法實在太天真~刨冰實在太受歡迎(加上夏天),都係要排隊,不過就唔算太多人,等左20分鐘有位。






小小的店子,裝潢簡約得來帶點型格。同有個位見到刨冰的製作。



餐牌,好吸引呢。





青檸忌廉芝士味日式刨冰,$95。

日式刨冰十分巨型,職員建議由頂部食先,刨冰由一片幼細的冰片而成,口感幼滑綿密,冰爽易入口,青檸忌廉芝士味道清香,青檸的微酸好醒神,內有少許蒟蒻,清新之選。

抹茶忌廉黑蜜味(配白玉)日式刨冰,$105,淡淡的抹茶香味,唔會太甜,忌廉味道香甜,白玉口感煙韌,美味呢。

蘋果金寶芝士蛋糕,惠顧任何刨冰+$48,芝士蛋糕口感軟滑,中層夾雜似蘋果肉,食落似蘋果批味道,香玉桂味,底層酥脆,口感有層次。

好消暑的甜品,有下次呢。

中環蘇豪士丹頓街47號地舗







2 則留言: