2021年12月26日 星期日

Afternoon Tea TEAROOM

悠閒的星期日,約了友人一行3人去Tea,講High Tea,去K11 Musea,都幾多選擇,不過冇BOOK之下就難D,多數都FULL晒,橫掂都係不如Afternoon Tea TEAROOM博下,日本人氣過江龍之一,想試好耐,去到又唔算好多人wo,等左20分鐘到入座。














店子門面有售賣精品、茶具及小食,內堂面積頗大,裝修以木系為主,暖色燈光,感覺柔和舒適。

MENU實在太可愛了~!





第一次來到,梗係必試Afternoon Tea Set,3件/$168,4件/$188,見有8款口味的甜品,每款都好吸引,每人叫不同款式一齊些牙。
除左甜品,都有熟食。





Apple Ginger Tea,$78,清香的蘋果味,薑味唔算好重,不過飲落都有少許辣辣地。

Sweet Fruit Tea(Hot),$78,友人的。

Afternoon Tea Set,4 kinds of sweets,$188,用藤籃盛載,充滿田園之感,同時好有野餐FEEL,甜品賣相吸品,而且都係細細件,唔怕食唔晒。



Orange Earl Grey Shortcake,濃郁的朱古力味,同時有淡淡的伯爵茶香,配合醒神的橙香,味道有層次,難得朱古力係唔太甜漏,正!

Apple Pie,餅皮酥脆,有濃郁蘋果味及肉桂香,配合軟滑的cream口感更豐富,美味。

Strawberry Shortcake,海綿蛋糕口感綿密,北海道忌廉香甜軟滑,面層的士多啤梨醬有粒粒果肉,味道酸酸甜甜,味道清新,甜而不膩,感覺輕盈,美味。

Strawberry Scone Shortcake,鬆餅口感鬆化,配上軟滑的忌廉及士多啤梨醬,口感豐富又好味。

Strawberry Yogurt Cream Parfait,冰涼的紅桑子雪葩,味道酸酸甜甜有果香味,Yogurt口感軟滑,清新又開胃。

Scone,來到就試下,口感比較硬,個人覺得普通。

小清新之感的茶室,坐得幾舒服,服務態度有禮,下次有機試下熟食。

尖沙咀梳士巴利道18號Victoria Dockside K11 Musea B1樓B112B號舖









 



2 則留言:

  1. 望落都OK,反而我覺得細份咗少少XD(可能因為我覺得要當埋lunch:P)
    等20分鐘又算快喎~

    回覆刪除