2021年2月22日 星期一

鮨葵

新年冇去拜年,等疫症緩和先見面,幾日假期好hea,友人同我一樣都係咁呀,見初四大家咁得閒不如約出來食飯,真係太耐冇見了,北區之友人想食壽司,推介鮨葵,黃店,必支持呢。


店子好易搵,因為個門面,下午去到,已有人等位,果然幾受歡迎。






等左一陣就有位,量體溫、清潔雙手可入去了(果時仲未到初七唔洗登記住)。







餐廳是小小的店子,新年時段,一入去見到文宣及揮春,仲要有鬼滅~讚!內堂有大屏風做隔板,甚有和風之感,加上2人空間夠大,坐得舒適。








餐牌,午餐時段,有set lunch ,太耐冇食壽司,一於食好點,要了壽司十貫。

附味沙律、味噌湯、茶碗蒸蛋及甜品。

午市套餐-壽司十貫,$136,壽司有三文魚、吞拿魚、八爪魚、魷魚、希靈魚、蟹棒、海膽、蟹籽及櫻花魷魚等。

刺身賣相普通,感覺唔夠光澤,食落冇乜鮮味,水準一般,海膽及蟹籽味道正常水準。
甜玉子,印有鮨葵店子,賣相幾靚,味道正常。

埋單時唔記得有包甜品,冇食到,據聞係迷你雪米糍。

份量豐富的午餐,今次食壽司,食物水準一般,不過唔知熟食會唔會好味點,服務態度幾好,坐得幾舒服,太想食壽司,滿足一下,同友人聚下吹下水,愉快的一餐。

上水新祥街4號地舖










2 則留言:

  1. 我有拜年,不過就比以前小型好多,好埋都有日約朋友去行山~

    回覆刪除