2014年6月19日 星期四

台灣的手信-醉月hello kitty蜜糖荔枝酒

醉月hello kitty蜜糖荔枝酒,catherine的台灣手信,thx >3<,好like呀,既是kitty又是酒(最近成日飲返兩杯),太有我心了~!




個盒有個好可愛的kitty。


kawaii~!


個樽都有kitty的印花,真係好靚,唔捨得飲呀,但又好想試下個味道呢,雪凍後飲更讚,好香荔枝味,好冰涼,夏天飲感覺好正呀。






4 則留言:

  1. 回覆
    1. 是親人來的XD~真係好有我心架~每次去旅行都會買手信比我~仲要係好合我心意的~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀~KITTY~~KAWAII~~我留返個樽做花瓶呀~~~XD~

      刪除