2011年10月19日 星期三

尖沙咀博多一風堂~

同yan and yin食飯,tst好多選擇,6點幾去到新港,見到一風堂已有人等位,太勁了~!冇期待會入到去,不過拎定飛博下都好,順便係個場周圍行下,諗下食咩,行行下又行回來了,見到就快到我地,於是入去了,都唔係想像中要等咁耐喱~!



排排坐的設計,果然日本風,卡位都有,不過比較少!

傳聞好好食的拉麵,現在可以一試了!

芝麻!

店員推介既拉麵,期間限定,1日限賣100個,山葵豬骨拉麵,見幾特別味試下!

山葵豬骨拉麵~!

睇落幾吸引~!

濃郁既豬骨湯底帶有少少的山葵味,味道唔錯,本身麻麻地博多拉麵,因為唔太鍾意麵身較幼,亦唔算彈牙,叉燒味道普通!

一風堂辣肉味噌拉麵~!

感覺好多辣油~!

湯底賣相好似好辣,其實少少辣而已,味道亦唔係好濃郁........!

一風堂叉燒角包~!

食落似叉燒包,入面既叉燒係半肥瘦,味道ok不過唔算太特別~!

一風堂餃子~幾香口,不過唔算特別好食!


好普通!


整體上都ok,不過又唔係傳聞中咁好食,有點名過於實既感覺........而服務上就真係要一讚,態度好好呀,好用心介紹食物同感覺認真~!




尖沙咀廣東道30號新港中心210號舖

沒有留言:

張貼留言