2011年4月17日 星期日

鼎泰豐~

同文聚舊日,去左鼎泰豐食,聽人講喱到既小籠包好味,加上又好出名,so試下了~!



去到係7點半到,好多人,等左半個鐘以上先有位~!


個多人既狀況~!








教你點樣食小籠包~!


即睇有咩食,最先叫個4碟,不過唔太夠飽之下追加左一碟(即5碟),唔好以為我地2個好大食haaaaaa,只係喱到既野食全都是細細碟的,不過咁都好,可以試多幾款呀~!


特色小籠包,一見到即想食呀,差點唔記得影相,本身好鍾意食小籠包,可能因為期望太大,冇想像中咁好食,不過都係唔錯既,個皮唔算好薄,咬落下好多湯汁,肉餡既味道都唔錯~!


紹興醉雞,有少少既酒味亦略帶少少苦(酒味的苦)幾正,d雞都幾滑唔錯呀~!


牛展,喱個真係好唔掂,食落好韌同冇乜味........!


排骨蛋炒飯,都幾多人叫喱個飯食,估唔到真係幾好味,外層好鬆脆香口,肉質又鬆化(最驚韌),幾好味,個蛋炒飯好味,炒得粒粒分明,食落又香蛋味,不過係油左點~!


蝦仁蛋炒飯,因為個蛋炒飯唔錯之下叫多一個來試,d蝦當然唔至得兩隻咁少啦,係晒入面,炒飯好味,蝦亦都爽口,唔錯呀~!


喱餐大約係300~!
綜合來講都幾好味,雖然冇想像中咁好,聽文講係台灣食果d好味d,可能因為當地係特別好食點呀,加上仲要平...不過香港有得食都好的了,起碼可以試下,haaaaaaaaaa~!
尖沙咀廣東道30號新港中心3樓130號

沒有留言:

張貼留言