2011年1月3日 星期一

Soft Aroma~

lunch又同食之戰友aeris去試新野呀,上網見到喱個既拉花咖啡好靚,於是來試下了~!


唔知係吁期間限定喱?不過我冇試呀,因為唔太鍾意薑味~!

個場唔係好大,算係細(不過咖啡室係咁細到既),環境都唔錯,入到去果時都幾多人,因為係lunch 時間,幾驚冇位呀,好在都仲有,仲要岩岩好兩個~!

又周圍影下了~!

好多相and memo,唔知係味可以寫野留言喱?haaaaaaaa~!

原來雜誌有介紹過.......?

即睇下有咩食,主要為左拉花咖啡而來呀,haaaaaaaaaaaa~!

其實佢d啡都幾平,平均20~30到,幾抵呀~!

是日意粉set~!

喱張細細既紙係...menu......!

我地叫左兩個set,蕃茄湯+白汁帶子天使麵+鮮奶咖啡 and芝士肉醬意粉+朱古力咖啡~!

蕃茄汁(湯),個menu好似係寫蕃茄汁,飲落係熱熱地and杰杰地既,好濃蕃茄味,個人覺得幾酸下,不過我諗岩鍾意蕃茄既人仕~!

我既朱古力咖啡(Mocha)and aeris既鮮奶咖啡(Latte)~!

朱古力咖啡,個拉花好靚呀,係豬仔,本身都想要豬仔拉花之下即有了ha,唔知個圖案係跟杯咖啡係咩味而拉定係隨心所欲架喱?(唔知有冇得要求拉咩公仔~),個賣相好靚,不過味道普通左小小,咖啡味唔算太濃,偏甜既~!
本身想叫抹茶咖啡,不過話會比較難拉花,所以下次有機先叫了~!

aeris既鮮奶咖啡,係叮噹來架,好靚呀,i feel喱個應該難拉好多,聽講個味道又係普通~!

芝士肉醬意粉,我叫既,個意粉都幾好味呀,芝士味濃,肉醬亦好豐富好多,個意粉都幾煙韌,唔錯呀~!

白汁帶子天使麵,aeris叫的,喱個都幾好味呀,又係好多汁喱,帶子亦幾大粒,唔錯呀~!

埋單係$128,即係平均個lunch set係$64,都幾抵~!
綜合來講喱到都唔錯,環境既設計都幾寫意既(不過lunch之下就...haaaaaa),食物方便覺得意粉既味道好點,雖然佢出名係咖啡ha,拉花咖啡既賣相真係好靚,不過味道普通點,but都ok,以質素來講佢喱個價錢算幾平,唔怪得多人啦ha,個set lunch有時係湯,有時係沙律來的,我like湯多點,不過唔想蕃茄湯呀,湯又係有唔同款的,睇下是日係d咩啦,下次有機再去試下其他野食先,haaaaaaaaaa~!
上環永樂街105號地下

沒有留言:

張貼留言