2010年7月14日 星期三

菜肉胡椒餅+永利街KITTY~

見街邊擺左檔燒餅,好似幾多人幫襯之下試呀,好多個款,但是buy左個來食,要$10幾貴~!




菜肉胡椒餅~!幾細個~!haaaaaaaaaa!


個包唔係太厚,幾多餡,算係幾好味既,不過好油膩呀,唔可以多食,haaaaaaa!


到永利街一躺既kitty:好熱呀~!想熱屎人咩~!


個郵箱有冇信既呢?


e?見到.......


金魚!!!!!!!!!!好野黎架喎~!


必食!(好似錫咁既?!)


未食己反左肚(嚇暈左)~!


比個馬騮仔見到(友情客串:thx aeris既公仔):啊~你想偷條金魚~~~~~~!!!!!!


kitty:請你食月餅.....唔好講出去.....
馬騮仔:我不依~!


最多送個魚缸比你喇~你睇幾襯你~!

馬騮仔:又真係幾襯我wo(受落左)


yea~!條金魚係我架喇~~~~!拎走先~!


以為得米既時候......................斷正= ="
kitty:我要吃了~!
雞警(友情客串:thx king既公仔):你幹嘛..............?


比人捉左返差館~!
小雞警:有人報警話你偷左條魚~仲要比我見到晒~冇得瀨啦~!


龍貓警(友情客串:thx會長既公仔):證人何生(馬騮仔)帶到~!


仲係賄賂既物證~!人證物證俱在~!


kitty:wa~!冤枉呀大人~我明明係用魚缸收買的.....!
龍貓警:自己衰左仲想屈人比假口供!!!!唔拉你都唔得啦~!


落簿~!又破左一單案~!切勿以身試法~!
but由於kitty係冇口既~食唔到條魚呀~!所以無罪釋放~!(釋放oh~~~唱kelly)

又到永利街影相,喱次去唔係好多人,可能熱潮過左呀,咁仲好,可舒服既影呀,影玩具幾好玩~~~~~~~~!

haaaaaaaaaaaaa!





2 則留言: