2009年11月1日 星期日

金寶泰國菜館~

fd baby生日~!大家一齊去食泰國野~!正式個名係金寶泰國菜館呀~~!
but個職員話入呢個門口都一樣~就照了~!原來佢成條街一辣過都係金寶~!haaaaaa!



醬爆蝦丸~i feel呢個幾好味呀~!好彈牙~!外皮又幾脆~!
and真係會爆醬haaaaaaa!入面個涵(蝦整成既醬)又ok好味~!

咖喱炒蟹~食左少少~!bec懶得me殼haaaaaaa!個咖喱幾好味呀~!
唔算太辣呀!個蟹食左少少少~!so唔確定好唔好味了!個人feel幾好啦~!

菠蘿炒飯~i feel 普通啦~!幾有菠蘿味haaaaaaaaa!不過甜左d呀~!

蝦羔炒飯~好味呢個~!好入味既飯~!餸係蛋~臘腸~蝦夾埋既配合!好味呀~!

冬蔭功~i feel好辣呀...可能我唔太食得辣~!不過都feel 唔錯呀!
受得辣既話maybe feel 好正呀~!haaaaaaaa!

咖哩牛腩配法包~咖喱牛腩一向都幾like~!個咖喱又係唔太辣~!
牛腩少少林都ok好味~!加上咖喱配埋個法包食簡直就係gd呀~~~~~!

青炒棷子芯~i feel 普通啦!有特別~!bec少有既菜色~!椰子芯雖然係炒林左~!
but都feel係有d硬~!but因為硬食落又幾爽~!and少少椰子味唔算太勁~!好少甜~!

海南雞~i feel 同普通食既海南雞分別唔大~!都唔錯~!

活蝦刺身~幾甘甜既味呀~!再配埋上面個料食少少辣唔錯呀~!

串燒~我最愛食呀~~~~!有牛,豬and雞~~!i like 雞~!個沙嗲醬好味呀~~!

紅毛丹冰~要自己溝個紅色汁~~!haaaaaaaa!

個人feel 唔太好.......!

滴滴咖啡~!i feel 幾得意要滴晒出來飲~!不過唔知好唔好味呀~~~~!

沒有留言:

張貼留言