2009年5月27日 星期三

外婆的鹼水粽



婆婆包既鹼水粽~!i 好like食婆婆包既粽呀~!不過咸肉粽仲好味~!i like 咸多過甜呀!
小時候好少會like食粽呀之類~!人大左又會幾like食~!尤其家香野~~~~!
講自家包同出面食既唔同~!一來家香感覺啦~!haaaaaaaaaaa!
質地上比出面既鹼水粽實好多~!出面透明好多同軟既~!各有好味呀~!(i like婆包既!)
唔知係味一定既~~!配沙糖食真係好味呀~~~~~~!!!!haaaaaaaaaaaaa!
某一天的興致........(過手機相時發現)

最近成日落雨~係未成日下雨之前果幾日明明係好好天的!個天仲要好藍!
見到咁靚不自禁影下來了!but係手機相...!唔知幾時先唔好成日下雨呢?

好熱既天氣叮叮真係好熱呀!but又like搭叮叮既bec 好平and方便~!
夏天呢款叮叮位就比較好呀!bec散熱呀~!

新年既時候~~~!!香港站有個KT~!!真係好耐了~~~~~~~~!

小故事的分享:
我們家多麼貧窮
一天,富有的父親帶著小兒子去鄉下旅行,想讓他見識一下窮人是怎樣生活的,
他們在農場最窮的一戶人家呆了一日一夜。
旅行結束後,父親問兒子:"旅行怎麼樣?"
兒子:"好極了!"
父親:"這回你知道窮人是怎麼過日子了?"
兒子:'是的!"
父親:"有何感想?"
兒子答:"我發現咱們家裡只有一隻狗,可是他們家卻有四隻狗﹔咱家僅有一個水池通向花壇的中央,可他們竟有一條望不到頭的小河﹔我們的花園裡只有幾盞燈,可他們卻有滿天的星星﹔我們的院子只有前院那麼的一點兒,可他們的院子卻有整個農場那麼大!"
兒子說完,父親啞口無言,接著兒子又說道:"感謝父親讓我明白了我們家有多麼貧窮!"


沒有留言:

張貼留言