2023年5月21日 星期日

稍息 (上環)

 
Happy Friday稍息一下,即慶約左友人食飯,就腳之下係返上環食,就去成日都經過的稍息,放工7點前到去到冇乜人,因為時間尚早。
















餐廳具昭和風格,木枱椅、牆身、玻璃吊燈及日式擺設,復古之感,枱與枱之間有一定的距離,感覺有私人空間,設有榻榻米座位,增添和風感覺。























餐牌,揀了人氣之選,可惜想食的甜品售罄。


昭和の富士山,$68,一場來到就打下卡,雪糕梳打,雲呢拿雪糕配波子汽水味,藍天白雲之感,感覺清新。


Pistachio Latte ,$60,友人的,不論茶具及拉花都好精緻,而且比平時的Latte大杯少許,聽友人入口有淡淡的開心果味,味道不俗。


日式野菌豚肉卷,$158。














食物擺盤及賣相都十分精緻,有蜆湯、茶碗蒸、漬物及味素飯,份量十足,茶碗蒸嫩滑鮮味,漬物爽口,野菌豚肉卷惹味有咬口。


京蔥牛柳壽喜燒汁蓋飯,$198。

牛柳肉質軟嫩,配上鹹鹹甜甜的壽喜燒汁味道更濃郁香口,米飯粒粒飽滿入味,伴上溫泉蛋口感更豐富。


仲可以儲印花。

食物味道不俗,環境復古坐得舒適,服務態度幾好,價格合理,有機要試下甜品,放鬆心情的一晚。

上環永樂街77號OVEST地下1號舖





沒有留言:

張貼留言