2021年6月10日 星期四

七福神和食亭

久違了的每月一餐聚會,因疫症之下變了每年一餐...難得見下面呢,友人想食日本野,大家最後揀了七福神和食亭,thank友人訂位。



店子面積中等,以木系為主,日式設計,佈置了不少飾物,坐的是梳化椅,尚算舒適。

餐牌,食物選擇頗多,友人發板。

蟹籽沙律(細),$52,大熱天時最好就係食個沙律,清涼一下,同食多點菜,好大碗沙律呢,味道清新。

枝豆,$35,大家鍾意食,佐酒之選,邊飲野邊食邊吹水。

八品刺身盛合,$328,三文魚、金目鯛、油甘魚、八爪魚、帶子、北寄貝、甘蝦(各三件)及海膽(半板),十分吸引的組合,刺身尚算新鮮,味道正常水準,太耐冇食刺身之下感覺好滿足。

金目鯛另上。

鎌倉壽司拼盤(18件),$238,份量豐富,味道正常水準。

什錦蝦天婦羅,$75,尚算炸得乾爽脆身,入口唔會太油,但味道普通。

露笋牛肉串,$58,香口惹味。

花魚一夜干,$88,呢個要趁熱食,香口魚肉滑,不俗。





伏特加薯蓉海鮮湯配墨西哥餅,$108,幾有特色的一道菜,墨西哥餅口感薄脆有魚香味,薯蓉海鮮湯杰身creamy,少許酒香,有蜆及蝦等的海鮮,還不俗呢。

荔枝香桃梳打,$38,唔太甜,清涼之感。
紫蕃薯鮮忌廉奶昔,$48,田會長的。

食物正常水準,坐得幾舒服。

佐敦彌敦道311-313號1樓






沒有留言:

張貼留言