2021年6月14日 星期一

Al Forno Cafe and Bar


下午約了Yan到人氣店Al Forno Cafe and Bar,主要想試下個鹹牛肉炒蛋流心花生醬牛窩夫,因為下午時段(12:00-17:30)先供應,晚餐冇的,只好下午去,據聞好多人冇得book位,相約14:00到去到,呢個時段剛好有2位,太好了,用餐時間75分鐘。



餐廳面積不算太大,但樓底高,有空間感,裝潢走工業風,感覺型格,玻璃櫃展示不少Bearbrick玩具,玩味十足。











食物選擇有:窩夫、小食、意粉及Pizza等。


Latte Tiramisu,$58,賣相十分精美又貼題,一次過滿足左想要飲品同甜品的組合,不停打卡之選,杯上的Ladyfingers,浸一浸Latte吸入咖啡,食落口感柔軟濕潤,味道濃郁,cream軟滑香甜,Latte口感順滑,咖啡味不算太濃,個人覺得比較甜漏,但好岩Tiramisu愛好者。

Latte Tiramisu,SET LUNCH跟餐+$30,Yan的,大家都要同一款。

SET LUNCH-周打蜆湯,試了少許,個湯質感比較稀薄,內有薯仔粒及蜆肉,味道正常水準。

SET LUNCH-四式芝士薄餅,$128,自家製手工薄餅,都係主打之一,餅底口感鬆軟,芝士餡料份量多,味道濃郁,幾美味呢。






鹹牛肉炒蛋流心花生醬牛窩夫,$88,主角出場人氣牛窩夫,配上鹹牛肉炒蛋及花生醬,呢個組合真係好邪惡~先淋上流心花生醬,牛窩夫口感外酥脆內煙韌,不俗,連同鹹牛肉炒蛋及花生醬食,鹹鹹甜甜有層次,幾有特色呢。

食物有特色,不俗味道,以區來講價格合理,坐得幾舒服,有機試下晚餐呢。

銅鑼灣告士打道218號地舖











 

沒有留言:

張貼留言