2022年8月2日 星期二

旅窩


放工約了友人食飯,上網睇下有咩好野食,見到有間店子叫旅窩,好特別,據簡介意指「喜歡旅遊的你和我一起窩在這裡」,都幾有意思,不禁想起自從疫症後冇得去旅行已經兩年了T-T!店子主打台灣菜,而另一個賣點係食物不含味精及添加劑,天然用料食得健康,今次就決定窩在這裡了,THANKS友人BOOK位>3<~!














水綠色的門面,加上係PMQ對面,都幾易去,餐廳有兩層,我地坐下層,下層裝橫簡約,一些綠色的佈置,有著自然之感,牆上的地圖、照片及時鐘上不同國家的時間,木架上的飾物、手信及書籍,突出了旅行的主題。





上層是摩洛哥風格,甚有異國風情,(溫提:呢層要脫鞋入座及BOOK位)。































餐牌,隨左點菜外,都吸引左睇內容,長知識了。

餐具十分精美。



柚子四季春茶,$28,友人的。
仙草青檸冬瓜茶,$38,甜度適中,消暑佳品。





紅燒半筋半肉湯麵,$128,湯底味道濃郁,麵條煙韌,牛肉入味口感柔嫩,牛筋口感爽彈,味道不俗。



招牌豆乳鹽酥雞便當,$88,第一次幫襯,必食系列,豆乳鹽酥雞、溏心蛋、韓國粉絲、椰菜及金平牛蒡,有菜有肉份量十足,有牛蒡感覺健康,溏心蛋、煙韌的粉絲及椰菜令個飯的口感更豐富,豆乳鹽酥雞厚身大件,入口十分酥脆,而且唔覺油膩果下勁,肉質軟嫩又多汁,香口美味!

特製大澳蝦醬,注入左港式風味,鹹鹹香香得來味道溫和,唔係平日好強烈的味,伴上鹽酥雞食味道更佳。




草莓&藍莓伯爵茶鮮忌廉窩夫,$138,好想食甜品,微熱的窩夫,外脆內軟,有淡淡的伯爵茶香氣,不俗,黑糖珍珠奶茶雪糕,味道同黑糖珍珠奶茶一樣,內有珍珠,香香甜甜之味。

食物有水準,豆乳鹽酥雞美味,坐得舒適RELAX之感,服務態度幾好,價格合理,不設加一,又多個食飯之選。

中環鴨巴甸街42號地舖



















2 則留言: