2022年7月2日 星期六

CoCo Espresso


假日約了友人到大埔行街食野,揀了CoCo Espresso,呢間有唔少分店,而大埔呢間分店頗有特色。下午時段都幾多人,等左陣先有位。













餐廳有著希臘風格,門面真係有點似洞穴,裝潢以米白色為主,拱形的門框,木系枱椅,有著自然清雅之感。
同時亦有售賣咖啡豆、Drip Bag Coffee等,當中的罐裝檸啡好吸引呢。



嘆啡就梗,食物上主打地中海風菜式,我們3人,要了2個主食及一個甜品開心些牙。



Cappuccino,$35,拉花好靚,入口綿密,咖啡味香。

Dirty,$42,友人的。

Smoothie,$52,友人的。

希臘船形流心蛋薄餅,$138,船形薄餅甚有特色,餅底外層少許脆內十分鬆軟,餡料是流心蛋、芝士、橄欖及蕃茄,口感豐富,味道不俗。

炭燒魷魚配米形意粉,$158,原隻魷魚筒上,炭燒魷魚,口感爽彈有嚼勁,香口惹味,米形意粉易入口,口感煙韌少少鹹味,都不俗呢。

士多啤梨忌廉牛角酥窩夫配士多啤梨醬,$88,窩夫微熱,外酥脆內軟,配上香甜的忌廉食更好味,配上士多啤梨伴食倍添清新。

食物水準不俗,坐得舒服,價格少少貴,異國風情畫之感。

大埔安邦路9號大埔超級城C區1樓587號舖







 

3 則留言: