2021年11月27日 星期六

616牛肉火鍋專門店 (翠怡花園)




天氣凍,最好就係打邊爐,一行4人夜晚去616,主打牛肉的火鍋店,因為知呢間好受歡迎一定要BOOK定位,THANKS YAN BOOK位呀>3<~!
雖然BOOK左位,但仍然要等半個鐘....安排上出現左問題...算啦太想食照等wwww。











店子面積頗大,木系裝潢明亮有空間感,座位闊絡,牆上的街市壁畫有地區特色。











電子落單,方便,牛肉有好多款式,原來有咁多名,認識左唔少刁鑽部位wwwwww。繁忙時段用餐時間限時100分鐘,上菜都幾快手。
有張圖教路推介食法(醬料)及建議各款牛肉淥幾耐時間。

多款配料,每位$10。

洛神玫瑰茶,$15,自家製的飲品,酸酸甜甜,開胃清爽。
菊花桂圓露,$15,友人的。



鴛鴦青花椒牛骨湯,$78,湯底都有好多款,要了鴛鴦湯底,青花椒湯底,微辣清香,唔太食得辣但有想食少少辣嘅人仕可挑機,牛骨湯,味道清甜,有白蘿蔔及牛肉等材料,用來配牛肉打邊爐似乎幾正。



牛駝峰,$48,人氣之一,牛頸背間的部位,呢碟比較肥下...肉質軟嫩油香鮮味。

匙柄,$48,匙仁下的部位,肉質柔軟帶點彈性。

封門柳,$68,牛橫隔膜肌肉部位,油分比較少,牛肉味濃,口感較腍。

牛朴肉,$48,人氣之一,牛頸的部位,味道甘香有嚼感,美味。

安格斯-橫隔肌,$48,牛肉味濃有嚼勁。

俄羅斯牛側胸肉,$68,口感軟嫩,但肉味唔算濃。

蘇格蘭雪花胸肋,$58,肉質嫩滑。




手打牛滑,$48,口感有點似牛肉球的爽彈,有肉味。

水蓮菜,$28,口感爽脆,但有點苦。

響鈴,$28,打邊爐多數都有佢份。

蜂巢豆腐,$28,正常。

鴨血,$38,口感紮實爽滑,如果配麻辣湯底會更好呢。

稻庭烏冬,$28,驚唔夠飽之下叫,吸收晒湯底的精華好食左。

食物好味,親民價,每碟牛肉份量適中,試到不同牛肉的部位,長智識www,下次有機要試埋其他。

大埔翠怡街3號翠怡花園B座地下18號舖



4 則留言: