2012年7月8日 星期日

尖沙咀火間土~

因為有大假,請左一日平日抖下,約左fd去tst食lunch,其實tst好多食市lunch time都好低,同set dinner食既野差唔多but平好多,如果係tst返工應該試到唔少正野呀,仲係可以平價去食,lunch平得多~yan推介來喱到食lunch,樓上的食市,日本料理來的~!



入到去有條長木走廊,富有日本古代文化氣色,主要分個環境,一邊據有日本風的獨立小房,另一邊~!

獨立小房,有榻榻米的,感覺好free,暗燈有種居酒屋既感覺,relax feel,可惜4人先可以入坐,那天我們不夠人喱..!



另一邊以海景為賣點,木色枱椅為主,落地玻璃設計,可欣賞整個海景,夜景的更一流,但如不是坐窗邊位的話感覺也很普通而已...!



(Daily special)lady's Set,$68,都幾多野食呀,有三文魚飯卷、蝦餅、豆腐、肥牛金菇、雞肉卷同甜品,每樣少少地,細細件,的的骰骰又多款,好岩女仕既口味呀~!

味噌湯~!

三文魚飯卷,有4件,有飯到肚會飽D,賣相靚,味道唔錯!

蝦餅、豆腐、肥牛金菇、雞肉卷~!

蝦餅,原隻蝦,食落脆口又唔油,有少少蒜片更香口~!

豆腐,凍豆腐夠滑,個汁好正呀,有D芝麻香味,幾好食~!

肥牛金菇、雞肉卷,雞肉卷太硬,麻麻地,肥牛金菇味道普通,不過有燒汁配食變得唔錯~!

紅豆布甸,好多女仕都愛食飯後甜品,但又驚肥,少少個份量真係夠細心,幾軟滑味道唔係好甜,唔錯呀~!

凍咖啡,普通的~!
賣相靚,味道又唔錯,份量岩好,食得飽又唔會濟,而且食物唔油,迎合女仕口味的一個set~!



火間土  尖沙咀北京道1號8樓802室

沒有留言:

張貼留言