2009年12月25日 星期五

樂天搖搖o者喱汽水+禮物篇~

係wellcome buy~!好似係$5呀~!同芬達既o者喱汽水差唔多~!
不過就芬達好飲得多了~!仲有另一隻味既~!but唔記得係咩味呀~~!



有中文~!

小桂送既gift~!個包裝幾靚呀~!haaaaaaaaa!

係卡套來既~!!!好靚呀~!!!and個kt卡又好靚!!!thx!!!!>3<~!

又玩聖誕零食大抽獎了~!抽到會長既gift~!咖喱系列呀!!
個餅好好味!!thx~~!>3<~!


咖喱味蝦條~!聞落幾重咖喱味~!食落唔算好重咖喱~!
蝦條幾脆呀~~!!幾好味~!haaaaaaaa!


咖喱味多士~!好好味!!!!!!!!打開聞到好濃既咖喱味~!好似出前一丁既咖喱味!yea!
食落都好重味呀~!加上多士又脆~!又唔太咸呀!!好食呀~!haaaaaaaa!

king既gift~!!!係懶熊!!!!kawaii~!個糖又幾好味呀~!thx~~!!!!!>3<~~!

有好香既提子味既軟糖呀~~!好好味~!haaaaaaaa!

aeris送既gift~!好靚既袋呀!呢個之前好想buy不過冇buy~!
而加收到呀~!太好了~!!thx~~!!!>3<~!


好kawaii~!!!!!!好靚既包裝呀~~!仲要有好多包~!綿花糖都ok呀!!!!!haaaaa!

又係aeris既gift~!比我地3人個一齊食既~~!thx~!>3<~!

變蛋糕~!

有三個味呀~!


朱古力包住餅~!冇咁甜~!幾好味~~~~!
thx 各位fd baby既聖誕gift 呀!!!!>3<!!!!!!!yeahaaaaaaaaa!



沒有留言:

張貼留言